Oct 9, 2010

OST-Lagenda Budak Setan (Male version)

Bismillah..

Hurm, nape emo ek mlm ni.. Rse mcm xsdp hati pn ade.. Ya, Allah.. Nape aku rse smcm je?? Aku bru tdo 30 minit, aku tjaga smula sbb hati bdebar2.. Nape ni?? Tangan aku laju je kol mama.. Tnya family ok ke tak.. Mama ngn suara2 ngantuk ckp ok je smua.. Xde pape pun..Sori mama, adik curious sgt smpi xleh pk dah..

Jadi kalau bukan family, nape debar ni xhilang lg?? Tah nape rse mcm nk nangis, rse mcm ad org ngh sedih skrg ni?? Ke aku je yg pk sgt ni?? Bila dh rilek trus je trasa nk lyn OST lagenda budk setan ni.. Tp asyik dok ulang2 part sme je.. Nape ni??

Perasaan aku je ni.. Xde pape la.. Tp mmg nk kne kuar air mata dlu bru leh reda.. Astaghfirullah..


Ku sebut nama mu..
Disetiap doaku..
Dan ku kan setia..
Kenangan tentang mu..
Yang ku dapat hnylah bayang mu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...